catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Grått idag igen

Publicerad 2012-07-11 10:28:00 i Allmänt,

Det får inte vara soligt och fint i många dagar :( idag har vi grått ute och småregningt.
Då kan man lika gärna sitta här på jobbet. Slutar 12.30,ska hem och vila då,mår inte alls bra. Trött,ont och illamående.
 
Igår cyklade jag och min dotter 7 km och köpte glass. Sen hem igen :) Det gick bra men det äckliga var att mina händer domnade bort och det gick som stötar och blixtrar i dom...skitäckligt...
 
Igår beställdes detta spelet hem
 
 
 
Vi kallar det triangenspelet men det heter Triomino. :) Jätte kul spel i alla åldrar :)
Jag tycker det är så roligt med såna här spel,familjespel helt enkelt,blivit alldeles för mkt spelande vid tv och dator,det är ju inte att umgås direkt :)
 
På fredag är jag ledig,gud så skönt det ska bli. Jag är verkligen inte i form...
 
Hade behövt ta tag i att städa igenom hela huset. Men min kropp orkar fan inte. Hatar detta. Blir rent ut sagt förbannad på min kropp...fan också. Vill orka som jag gjort och må bättre än jag gör av detta.
Mer ont efter bara ca en månads jobbande,på halvtid...det är fan inte kul.
 
Nåväl. Nu ska jag pausa och gå och hämta mig en kopp kaffe. Hade behövt en celsius nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela