catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Go kväll

Publicerad 2012-07-03 23:16:35 i Allmänt,

Slöglott på lite Ghostwhisperer. Intagit ett glas kallt rose. Ätit lite friterade fläsksvålar till. Sviiiingott helt enkelt ;) men jo det var det faktiskt. Och 0 kolisar .. Brödet jag bakade tidigare idag var mums!! Ätit det som det var o även rostat. Fick godkänt av övriga i familjen,de ni :) Nu är här snart kväll. Jobb imorron 8.45. Just nu vart jag sugen på detta men det får vänta fram till i helgen.
 
Tänk nog är det gott med jordgubbar som godis. Men sen har jag ju hittat det ultimata....low carb bars...goda och det räcker med lite och bara 2 g kolisar per 100 g...gott gotti gott gott.
 
Jag äter nån egen liten variant av lchf...äter enligt det nu och kollar att det ska vara max 5 kolisar per 100 g. Men är det nån gång lite mer så okej. Sen tar jag den där dressingen till maten om jag vill,men jag tar mindre än vad jag brukar för jag tycker ibland att fettet blir för mkt,inte för kroppen kanske,men för smaken. Så jag kommer äta enligt lchf men kanske mindre fett för jag tycker för mkt är lite för mkt helt enkelt hahaha....svårt förklara :) fast vill jag ha mkt så tar jag det också. Men ibland vill jag inte ha fett i tex nudlat o köttfärsröra,då räcker det som det är. Vill inte ha nått till det. Och det åt jag idag...dessa miracel nudlar...dom smakade ingenting men ihop med köttfärsröran var de jätte gott att få nåt sånt till istället för bara grönsaker :)
 
Nu snarklådan strax
Go natt mina vänner och ovänner haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela