catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Go kväll

Publicerad 2012-07-06 23:15:14 i Allmänt,

Nu är jag dödens trött. Dagen startade sent. Vi sov till efter halv 9 idag jag och gumman. Halv 12 hade jag synundersökning. Sen hem fixa lunch. Vid 15 tiden ungefär drog vi iväg på geocaching äventyr ett gäng. Vi blev ett tag,kom hem vid 22 tiden :) Loggade ett antal skatter. Åt god mat,lax i foliepaket och färskpotatis i foliepaket som vi la på glödbädd. Mmmmm
 
Det är så mysigt ka iväg så där. Det går inte bara ut på att logga skatterna(man måste ha gps) utan det är där vissa skatter är som kan vara häftigt och vackert. KOmmer till ställen man aldrig varit. Fina ställen,coola ställen osv osv...och det blir en gemenskap :)
 
SÅ nu efter massa timmar ute är man skönt trött och jag ska hopp isäng.
Får se vad morrondagen bjuder på,nu hör jag åskan i alla fall så hej vej på er.
 
Kom just på. Det är svårt komma sig isäng här uppe på sommaren då vi har så här ljust
 
 
Vi har till och med dagar då solen är uppe dygnet runt. :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela