catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

En dag i Torneå

Publicerad 2012-07-28 16:33:03 i Allmänt,

Det har det varit idag. Drog hemifrån kl.8 för att samlas inne i stan för vidare avfärd mot Torneå. Där har det spelats cup. Endast 2 matcher...första matchen vann dom ed 5-0 våra tjejjor och andra matchen blev 2-2. Får se hur det går imorron.
 
Jag mår liiite bättre idag. Ätit klart penicillinkuren. Ryggen är så där. Ska se vad doktorn gör åt det åt veckan.
Vädret är si så där. Varmt i alla fall. Men solen kommer och går.
 
På väg hem från Torneå hamnade vi på Alko. Systembolaget :) fick med mig hem Long Drinks. Mums så gott. Iskalla.
Middagen idag blir färskpotatis och rökt lax. Mums. Vet ännu inte om jag ska ha löksälta till pottisen...vi får se...det är ju som gott .
Ska även göra en kall sås på creme fraiche,sweet chili,majonäs o nå kryddor tror jag.
Resten av kvällen ska spenderas i lugnets tecken. Kroppen behöver det och det känns bra att kunna ta de lugnt. Blir nån film och nå gott att tugga på. Men nu ut i solstolen innan jag ska fixa pottisen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela