catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Då har vi torsdag

Publicerad 2012-07-05 11:49:39 i Allmänt,

Jag slutar 13.30. Sen tar jag helt till på måndag. Nice. Hoppas på finväder så man kan packa kylbagen och dra på nån strand,inte för att jag vill visa mig i bikini men jag kan ju ligga på min filt medans dom andra roar sig :)
 
Detta är brödet jag provade baka här om dagen och det var faktiskt gott.
 
Lavkarbobröd
 
Sen har jag provat dessa nudlar också
Dom är helt okej,smaklösa med gott som tillbehör när man inte alltid är sugen på sallad till sin mat.
Nackdel dessvärre lukten när man öppnar påsen,alltså jag är inte kräsen på nåt sätt,men det stinker verkligen,typ som sur fisk...det är tydligen kalcium som luktar så...huvva. Men jag sköljer av dom länge i kallt vatten o sen kokar jag dom.
 
Beställde lite med grejjor igår,det är så bra att ha saker hemma om man blir hungrig/sugen på olika saker...så nu har jag beställt hem sukrin,2 olika sorter och vaniljsocker.
Bra att ha till tex hallon,jordgubbar,rabarber eller andra bär o sånt som är tillåtet...bara sockra på lite o in i micron. Äta grädde till. Mumma.
 
Dessa har jag också nu i mitt skafferi,perfekt när alla andra sitter o äter chips till tv.n. Det är mitt kvällsätande som är värst alltid men dessa var jätte bra och stillar mitt saltsug. :)
 
 
Nu ska jag bara ha lite lchf bars hemma också ifall nöden blir för stor. Dom är perfekta. Hittade 2 olika sorter när jag var i Piteå. Atcins var det iof,men dom är väldigt lik LCHF och var tror jag 2 g kolisar per 100 g...och jag behövde bara en liten bit av den så var jag nöjd,räcker alltså länge för mig och det stillar så här i början av att avstå godis o sånt.
 
Nu ska jag jobba vidare ett tag till.
 
Heippa
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela