catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Då har vi måndag.

Publicerad 2012-07-30 10:04:04 i Allmänt,

Klev upp ganska sent idag. 7.50,på med kaffet som är det första jag gör när jagkliver upp,det är som ett löpande band,upp från sängen,sömnig går jag dirr till köket och fixar igång kaffebryggaren :) . Kan inte vara utan denna dryck!
Hann med att surra lite med gumman innan jag drog mot jobbet vid halv 9. En jäkligt varm dag idag,så där tryckande värme,som utlandsvärme,jobbigt att andas nästan haha.
Inne på jobbet var det inte nåt bättre,väldigt varmt här inne.
Inväntar att läkaren ska ringa mig så jag får en tid. Kolla ryggen och även min mage. Jag mår illa i princip direkt då jag ätit. FY fan. Usch. Mår inte bra alls. Sen ska jag nog även ta tag i det attkolla igenom dessa födelsemärken man har. Man kan aldrig vara för noga va.
 
Efter jobbet ska jag försöka mig på en ridtur men min vän Jessica. Hoppas det går bra med ruggen,men ridning brukar gå bra. Och även cykling. Promenader är värre. DÅ får jag mkt mer ont i rygg och skuldror...gaaaah.
 
Cupen i helgen vann våra tjejjer :) Tredje cupen dom vinner i år.
Nu taggar vi för Luleå spelen :)
Sen BD-open. Mycket nu :)
 
Men vad är det med min mage då jag får må så här illa direkt jag äter...irriterandes!
Imorron börjar jag sent så då ska jag passa på att vara med gumman,kanske nån strand om det är fint väder. Med massa godsaker i kylbagen :)
 
Vet ni,jag gillar att få komma till mitt jobb och det känns så skönt. För innan jag blev långtidssjukskriven och till slut heltidssjukskriven så var det pest o pina att gå till jobbet. Men det hände så mkt på jobbet där ett tag så det drog ner stämmningen ,många mådde dåligt osv...ochjag hittade inte tillbaka till den där glädjen av att fakstisk ha ett jobb. Varje dag var tufft att gå till jobbet. Usch. Men då mådde också min kropp somd en gjorde. Jag har idag blivit starkare men inte bättre i kroppen,snarare tvärtom,men mår man bra i själen kan man mer tänka bort det onda. :) Och ja jag trivs idag på mitt jobb och det kan vara för att det är begränsat då jag faktiskt vet att jag itne skulle kunna sitta här på heltid i flera år till. Kan det inte ens nu men ska försöka knata mig uppåt :)
Vi får se då vi får nåt datum för avslut.
 
Nåväl. det går som sagt bra att vara här,men trots all hjälp jag får,har förstående och lite andra uppgifter så small ju min rygg för drygt en vecka sen. Men ja ska kolla om det i veckan...det får lov att gå.
 
Nu ska jag ta en rast så jag inte blir stel :)
 
Hopp o hej
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela