catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

A men gomorra :)

Publicerad 2012-07-04 09:30:30 i Allmänt,

Kollain min frulle på jobbet. Hade med mig själv ett kokt ägg,hembakade brödet från igår och brieost. Men på jobbet bjöd dom på jordgubbar. Waow så gottigt.
 
 
Ska jobba till 12.30 idag. Och ikväll bli re bio. Ice Age 4 i 3D :)
 
Måste lämna in papper till F-kassan imorron. Usch det är sån stress vara sjukskriven,även om det är på halvtid. Ska öka upp min arbetstid så snart som möjligt,nog för att jag har en sjuhelvetes värk då jag sitter här men ja som jag skrev,det är en påfrestning att vara sjukskriven idag. Man vet aldrig om man blir godkänd trots läkarintyg med röntgenbilder och andra experters utlåtande.
 
Nu ska jag jobba. Ta emot lite mail,göra lite klubbkort och ta nåt samtal. Det går framåt här :) Snart är man tillbaks i alla rutiner :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela