catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Lördag

Publicerad 2012-01-28 15:27:47 i Allmänt,

och jag har inte gjort ett skit idag,men de böhövs känner jag,har så sjukt jävla ont men men...

Jag har i alla fall hunnit prata med gumman 2 ggr idag och andra gången ringer hon från sin farbror o goa Sofia med familj. Hon undrar om hon kan åka med dom till Jokkmokksmarknad. Självklart! får hon de,vi har inget inplanerat den helgen så det är en given sak :)



Hon ska vara med dom flera dagar,så spännande. Hon verkligen älskar att vara hos dom och leker massor med kusin Lova och lilla Alice.

Idag ska jag hämta hem henne från Ökx,hon har ju cup imorron och även om hon inte kanske kan vara med pga varit sjuk så vill hon dit och titta :)

Nu ska jag göra ett lite ryck här med att bara vika tvätt och invänta att få åka mot Ökx :)
Blir soffmys framför gladiatorerna ikväll. Men gotta till :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela