catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Hepp

Publicerad 2012-01-23 23:34:44 i Allmänt,

Ett kort inlägg innan jag ska sluta mina blå
Igår var vi i slalombacken,så kul...gumman åkte med Nattis och Carro. Jag åkte några ggr jag med...det är ju så kul :)
Sen fortsatte gumman leka med dom på sen eftermiddagen...då anslöt även Jenny och Olivia. Kul att hon har ett sånt kompisnät. När jag hämtade upp henne från näsbyn så hade Nattis o Carros far hittat fram ett par riktiga bandyskrillor och frågade om Fanny ville testa med dom för att se om hon får mindre ont i fötterna...Det är Fannys tränade by the way :) Ja vi tog hem dom och idag har hon provat,gick jätte bra och hon ska prova på onsdag igen och hon ska vara med på cup på söndag. Då lär vi ju veta hur de känns för henne...hon vill så gärna ge det en chans. Hoppas att det ska gå bra..så kul med detta gäng dom är och dom får göra mkt roligt och många resor...de här med sport är bra. Man växer till sig,lär sig ta ansvar osv osv...Jag är glad att hon har den möjligheten. Nu håller vi tummarna för att hon inte få mer ont i fötterna med bättre skrillor.

Nu ligger jag bara och slappar i soffan,veden tog slut i morse så det är inte alls lika mys här hemma nu och inte alls samma goa värme fast elementen är på...kan hända jag får hämta hem lite mer ved imorron...hoppas...behöver verkligen några kubik till...

Funderar på middag imorra,,,,ingen aning men de kommer väl
Jag har ju knappt tid,jag spelar ju WF för tusan ;)

Idag fick gumman iaf amerikanska plättar till mellis och lasagne till middag,helt okej....

Nu gott folk är de kväller

Go natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela