catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

FREDAG!!

Publicerad 2012-01-20 17:39:42 i Allmänt,

Härligt med helg. Har just avslutat tacobuffe här hemma..så gott. Men Champis till :) de är en god läsk
Varit på lasarusket idag,blir några gången i veckan,sen ett givande samtal med dom fackliga representanterna på jobbet :) Vi får se hur allt blir,ser väldigt ljust ut med allt

Blir att glo Poopers Pingviner ikväll,Fanny har viljat se den nu länge.
Stackaren Fanny som var så slut igår att hon somnade poff halv 8,jag skulle gå in o säga att vi går å duschar,ja då sov hon,men hon fick vakna till o gå och duscha sen blev de kvällsfika o sen sov hon innan 9.
Hon har varit så blek sista dagarna,men inte sjuk,bara lite ont i halsen...men blek och trött....och sen var hon så lessen o grät efter onsdags träningen,hon hade sjukt ont i fötterna...hon har utstickande knölar på insidan av foten som verkar ta stryk av skrillorna eller av själva användningen av foten...det var vid en sån knöo hennes brott i fåten var....
Hon grät o hade så ont,hon valde att vila från träningen igår och kommer mest troligen inte vilja åka på match imorron,då är de illa,för hon väljer aldrig bort träningar frivilligt och ABSOLUT inte matcher. :(

Nå är de så är det ju bara att komma igen sen och se om hennes fötter pallar bandy,annars har hon ju fotbollen.

Nu är hon ute med Olivia och leker. Längtar till soffläge. Är sjukt trött och har riktigt ont i bröstryggen/nacken och huvudet. OGILLA

Nu ska jag ta bort det sista här och sen varva ner

Hopp o hej leverpastej


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela