catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Blipp blopp

Publicerad 2012-01-24 23:37:43 i Allmänt,

Jag blir så förvånad....jaja men bara tacka och ta emot

Idag har de varit en dag i lugnets tecken,jag är så trött så trött att det är inte sant...usch...värken är lite mindre,det är ju positivt,men då har denna hemska tröttheten infunnit sig. Jag vet ibland inte om det är värken eller tröttheten som är värst!!

Nåja hann ju med de viktigaste idag och det är ju barnet till skolan med mätt mage. Alltid frukost. Den är så viktig och en frukt med på skolan eller bär eller nåt sånt...

Mellis efter skolan. Läxorna gjorda. Funderade ut middag. Vevade ihop microkola. Fatta så jäkla enkelt det är och så gott...mumma!!

Så här ser den ut innan jag sätter in den i frysen



Mellisen bestod av dessa godbitar från igår
Amerikanska plättar med kanel,socker o lönnsirap till



Imorron har jag inga planer mer än att det är bandyträning för gumman på kvällen.
Och jag ska ringa om stuga i fjällen. Bo i 2 dygn,i anslutning till liften,ski in/ski out...hoppas att det finns något ledigt
Återkommer o vart och när. :)

Nu ska jag slappa ett tag till i go soffan o glo tv

Ha de gott mina vänner
Ta hand om er
OCH man vinner ingenting på att sprida lögner. Sanningen kommer alltid ikapp.
Var rädda om varandra

Peace and love :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela