catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Äntligen

Publicerad 2012-01-10 09:54:04 i Allmänt,

har skolor börjat igen och det känns bra att få in lite bättre rutiner :) lägga sig i tid och stiga upp i tid. Halleluja :)

Har för övrigt en katt här som kommit in i sitt första löp så de pips o skriks här hemma hahaha....rullar sig o fjantar på. Har väntat på de första löpet så man vet när man kan kastrera henne. Vill inte göra det för tidigt. Då slipper man detta pip o skrik osv....ska man ändå inte avla på katten så mår dom ju bara bra av att bli kastrerade.

På en stund ska jag iväg till näsbyn,te mor o kent,sen göra lite ärenden. Sen tror jag bara jag intar hemmets lugna vrå tills jag ska hämta hem gumman från skolan.
Hon kommer nog vara trött ikväll :)  O jag med

Torsdag ser jag inte fram emot,ska göra ett litet ingrepp då,vill inte men en remiss från min reumatalog,jaja,bara bita ihop. Kommer väl vara som en trasa efteråt efter medeciner o skit,bläää,vill inte...

Nå snart är torsdagen över,längtar! Hoppas det inte visar nåt.....

Annars så har de hänt en hel del på väldigt kort tid som jag inte förstår hur de kunde bli så stort av en sån grej där det var så att jag sa vad jag tyckte om en grej...efter det blev de värsta grejjen av smutskastning o skit. Helt otroligt o hot om att ta tbx sånt man gett till mig och Fanny,speciellt till Fanny...det är ju hennes..hur kan man ens tänka tanken...o sen hitta på nästan som att man snott av dom...hur ska man för de första ha kunnat göra de...det går ju inte...ja det är verkligen skrämmande på alla sätt o vis..men som ni ser så vill jag inte gå in närmare på vem eller vilka eller vad det gäller nå mer än så här

Bara blicka framåt. Jag har inte gjort nåt fel i alla fall. Det är ett som är säkert.

Ibland kan de kanske vara bra att de blev som de blev,man ska inte ha såna människor i ens närhet,men tyvärr trodde jag mig ju känna denna människa men de gjorde jag ju inte,som vanlig blåögd.

Jag ska njuta av mitt hem och mina härliga vänner jag har,njuta med min gumma som är världens bästa. Vi,jag o Fanny ska fortsätta planera hur huset vårat ska se ut...ja hon får faktiskt vara med och bestämma,det är ju hennes hus också och hon ärver ju de efter mig :) hon vill att vi ska glasa in våran altan på baksidan men ja vi får se,jag har lite andra planer där. Vi får se...

Imorron ska gumman vara bollkalle för A-laget :) åka in på planen med dom,coolt :)
Torsdag har hon bus och mys med laget,lite lek o nå gott o äta
Fredag åker hon till sin far. Vet inte vad jag ska göra i helgen mer än att ta de lungt. Har ännu inte fått bort julen,gaaah,men min energi har gått till så mkt annat...men i veckan ryker den,även om de görs lite åt gången.

Nu en spark i aset och på med nåt annat än min one piece

Tjosan då






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela