catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Waow

Publicerad 2012-02-20 18:17:19 i Allmänt,

Kolla vad jag hittade när jag skulle fixa mig själv en mascara. Fanny kommer bli överlycklig hahaha

Läppglans Twilight



Får se vad hon säger när hon kommer hem :) hihi

By the way kolla in detta,här ska jag bo i sommar ;) kombinera semestern med boende här och lägger kanske till några nätter här eller så nån annan stans :)

http://www.skyhotelapartments.se/stockholm/

Jihooo jag som aldrig vinner nåt annars. Superglad

Nu ska jag fundera vad vi ska äta för kvällsfika till Big broter,vilka galenpannor dom verkar fått med i år hehehe

Hopp o hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela