catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Tjo

Publicerad 2012-02-25 21:04:44 i Allmänt,

igår var de middagsbjudning här hemma. Nöjda middagsgäster var de. Jag hade lyckats ;) men de var sjukt gott. Hasselbackare,köttfoundy på marinerat kött,tartarsås,sallad och nåt glas rödtjut. Hurri mätta vi blev. Sen satt vi o kollade igenom min o Fannys fotoskiva :) och surrade om ditt o datt Blir att göra foundy åt veckan också för gumman blev så sugen på de men hon är ju hos sin far nu i helgen¨ Imorron e re cup för gumman. Barents cup i haparanda. Så hon åker dit med sin far(hoppas jag) och vi åker dit för att se. De är så kul att se. DOm är så duktiga. Idag har de varit lungt. Vikt tvätt,plockat lite,mat fick buffone bjuda på idag. Nu är de soffan sen ett tag tillbaka. Glor på gladiatorerna o äter kinapuffar o dricker coca cola :) Det händer mkt nu. Glad. :) och ja längtan tillbaka till mitt jobb blev stort när jag var in och fastnade med att surra med kollegor....hur jag får tänka nu...ojojoj...nå kollar lite möjligheter runt ikring,finns nåt jag verkligen vill göra men då e re utbildning som gäller,har jag råd med det.....känns inte så men ja jag ska kolla angående de på måndag. Skulle vara en bra ut bildning att ha,. Och jag vill gärna jobba med de jag var o tittade på i onsdags. Nå vi får se vad budgeten säger ang utbildning. Mitt jobb jag har är ändå lockande. Om ej på hundra procent. Men i alla fall. I april kan de bli en resa ;) hihi...ojojoj...hoppas hoppas. Jag skulle behöva fara med grejjor till loppis. Har så sjukt mkt i garaget som bara är där. Hade ju grejjor i Finland innan jul o krängde iväg grejjor för 1800 kr på en vecka ;) Men de är ett jäkla jobb fixa i ordning till de...nå jag ska se vad orken säger. Skulle vara skönt få iväg i från garaget,böcker,kläder,skor,nån barnsänghimmel,filmer,gardiner,dukar,bröllopsklänning,sminkbord,etc etc.... Nå sen massa servicer jag inte använder....la poteri och rosenthal maria och rosenthal girland...saudan vad jag har grejjor jag inte använder. Jag vet inte hur loppiset här i kalix går,kanske skulle kolla omed ,är lite långt åka dryga 5 mil för att lämna på loppis i finland men där vet jag att grejjor säljs... Nä nu ska jag se vidare på gladiatorerna o ser framemot cup i happis imorra Hur fan får jag in bilder,gaaaaaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela