catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Nu räcker det!

Publicerad 2012-02-13 14:49:37 i Allmänt,

Det är så sant som rubriken är skriven
För så är det
Svårt veta när det är nog,har nog varit det i flera år egentligen. Men det är nu de märks ordentligt. Det är hemskt!
Och det kommer fram bara mer och mer. :(
 Men ja jag har nu tagit tag i det och det kommer bli bra hoppas jag! Fast ibland tvivlar jag pga vissa. Hur kan man bete sig som en surjävla citron. Man kan om inte annat för *piiiip* försöka vara trevlig,så gör då jag i alla fall. Men nä,vända bort huvudet och inte säga ett ord. Och det är ju de *piiiiip* också både känner och ser. Säger - Ja men *piiip* är alltid så där sur. Och sen när andra är med ja då låtsas man. Undra varför man är så. Man kan verkligen inte må bra i sig själv.

Nu till en annan sak
En sak jag har lärt mig nu på senaste åren är i alla fall att inte ta åt mig så mkt. Jag har fått mkt skit pga både avundsjuka och svartsjuka och jag är den som tyvärr fått gå ur saker med hundhuvud och blivit kallad dramaqueen,fast jag inte varit boven i dramat. Sjukt men sant. Det är bara det att man har inte trott på det jag sagt,bildat sig egen sanning och trott mer på den andra...Även om jag hade visat fotobevis så hade man inte trott på mig,eller kallas de att inte vilja se sanningen,de gör mindre ont då kanske. Nå jag vet ju fortfarande hur det är och det är det jag måste fortsätta tänka på och skrapa av mig dom andras kommentarer om att jag ljugit och så vidare...bort med skiten. Man kan inte överbevisa dom som inte vill se eller höra sannigen!

Och hur var det nu igen. "Det du inte vet mår du inte dåligt av" ;) De bästa är att vara tyst ;)

Nu börjar vi i alla fall längta till helgen då vi ska dra till Umeå. Bo på hotell,grrrrreat :)

Och jag längtar tills de viktiga mötet på onsdagen är över för då planeras ytterligare ett viktigt möte :)

Nu har vi ätit mellis här hemma och gumman har gjort läxor.
Vi har alltid den rutinen,hem från skolan,äta mellis och göra läxa,sen är man fri resten av dagen. Bandyträning idag för gumman. Den är lite väl sen men de får gå.

Ska fixa en rejäl brakkvällsfika ikväll,americanska pannkakor,kokta ägg,juice,varm oboy,fruktfat,goda mackor etc...mmmm

Det tycker Fanny är så mysigt. Drar på bastun lagomt till träningen börjar vara slut så har hon det varmt när hon ska duscha :)

Imorron alla hjärtans dag,då ska jag på mg röntgen. Spännande.

Nu ska jag gå och goa barnet

Hopp o hej

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela