catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Mitt i veckan

Publicerad 2012-02-29 09:07:40 i Allmänt,

Gudars hur mycket snö vi har fått Ser knappt mitt hus hahaha Och ser ut genom halva fönstret på baksidan Kolla här Jag försöker lära mig hur jag lägger in bilder när dom gjort om här,gah! Förövrigt sover jag sämre än på länge,vilket är pga sämre med värken,jaja....idag ska jag på gymmet. Får se hur det går. Kanske försöker mig på en lugn prommis sen medans solen skiner som den faktiskt gör nu,härliga vinterväder. Det ser ut som en vårdag fast med sjuuuukt mkt snö. Ska fota runt huset sen och lägga in här.... Wohooo i april blir de kul....åååå längtar...återkommer om vad det är ;) Oh lalaaa kollade igår på min a-kasse sida....ser ut som att jag ÄNTLIGEN ska få pengar därifrån,har ju bara tagis snart 3 månader???!!!! Och inte är de mkt man får i ersättning.... Vissa saker verkar förbli som det alltid har varit,det går inte att ändra sig kanske...trist... Nå men nu ska jag byta om till träningskläder *hjäääälp*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela