catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Lördag

Publicerad 2012-02-11 14:39:52 i Allmänt,

och här har man ingenting gjort. Ångest då det är så fint väder ute,jaja,kanske imorron. Gumman har sin feber som ligger vid 38...inte sjuk för övrigt...hängig och blek och kan ha huvudvärk till o från. Kan hända att jag bokar en tid och tar lite prover,kolla hennes värden och sånt. Men sen kan de vara annat som orsakar detta. Men de löser sig de med. Hon ska få prova åka på kalas idag och hoppas att hon orkar vara där.

Har egentligen jätte mycket att skriva om men jag biter ihop och gör det inte.
Men en sak är säker,att man mår dåligt när ens barn far illa...usch.


Igår hade vi lite mys. Åt kinamat. Såg klart Treasure Buddies. Såg Twilight för hundrafemtioelfte gången. Men mamma och Kent. Fanny ville dom skulle se vad Twilight var.
Godis och läsk fanns också. Och popcorn. Ja de var helt enkelt mys. :)

Ikväll får vi göra samma,efter kalaset.
Bara vara. Mysa i soffan. 
Jag är hemskt trött. Det finns saker som händer som tär på mig. :(

Till veckan är de fullspäckat schema,måndag ringa viktiga samtal,tisdag magnetröntgen,onsdag viktigt möte,torsdag varmvattengympa,fredag AF.

Nu ska jag se klart våra bästa år ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela