catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Kallt som SAUDAN!!!!

Publicerad 2012-02-02 18:01:09 i Allmänt,



Alltså närmare -30 är inte allt härligt...gaaah. Men det har varit en helt otroligt fin dag idag när solen var framme. Men dock för kallt.
Och jag som nu är godissugen. Måste plugga i värmaren för att åka och handla godis. Jaja men de gör jag. Jag måste få godis! Bland godis. Num num

Sen får de bli soffa och film. Japp
Få se om jag hör nå från gumman alls. Jag tror hon har alldeles för roligt för att höra av sig...sötungen. Och hon missar inget med att hon valde att åka dit,räningar o cup är inställa pga kylan :)

Jag tror hon kommer vara alldeles lyrisk efter denna resa med familjen Mats och Sofia med barnen. Hon älskar att vara där och leka med Lova. Dom går så bra ihop.

Och just ja,jag har fått tid till magnetröntgen nu,jeeeeej. Äntligen. Här händer som sagt massa grejjor nu. Känns bra.

Nu ger jag mig för idag

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela