catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Helgen

Publicerad 2012-02-20 12:31:11 i Allmänt,

Ja den har varit bra. Vi åkte ju till Umeå med gummans bandylag. Var ett riktigt skitväder då vi åkte i lördags eftermiddag. Tog ett tag med alla kastvindar. Men vi kom fram,drog middag på MAX,sen åkte vi till hotellet. Där relaxade vi och badade. Blev kväll,lite sen kväll. Och upp kl.6..pjuh...första matchen blev 9. Sen hade 3 lag ställt in pga vädret. Whaaaaat??!!! Dom hade ju betydligt närmare än oss. Och vädret var bättre än när vi åkte. Dåligt dåligt. Jaja de blev 2 matcher mot samma lag då. Umeå. Gick bra även om vi förlorade med 2-1 och 2-0. Men humöret är alltid uppe i alla fall. Vi luchade o åkte hemåt. Var ju då hemma i tid när matcher inte blev av. Tror vi var hemma 18.30. Åt tacos,mums. Och sen såg vi givetvis big brother. Eller ja gumman fick ju lägga sig halv 10. Liiite i senaste laget men så blir de när man varit igång :) Men de var en bra helg.

Snart kan de bli en hotellhelg igen. Har vunnit en weekend på Sky Hotel i Stockholm. Waow. Fatta,jag som aldrig vinner. Och flyg neråt är ju så bra priser nu för tiden så de blir av,men vet inte riktigt när.
Ska ringa hotellet idag :)
Sen har jag ingen aning vem jag ska ta med mig....kan bli att jag tar med gumman. :) Man har inte många lediga helger ihop och det vore en fantastisk bra möjlighet att bara få vara hon o jag. :)

På onsdag blir de intressant. Ska på 2 ställen,hihi...spännande. Wiiii

Vilket härligt vårväder vi har idag...eller de känns so vår emd strålande sol o takdropp. Man blir på riktigt bra humör. Men rackarns vad vi har snö. Nästa snö upp över halva fönstren på baksidan.



Börjar likna vintern man är van vid då man var liten,då var detta en vanlig syn och man kunde till slut klättra upp enkelt på hustaken av all snö och takras :)

Tror nog att de kan bli lite slalom i veckan om det fortsätter vara så här fint väder. Har ju varit lite väl kallt innan. Håller tummarna att vi ska behålla finvädret :)

Nu ska jag göra lite nyttigheter

Sching

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela