catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Fredag!

Publicerad 2012-02-17 08:19:00 i Allmänt,

Härligt med helg,just för att då får man mer tid med gumman :) Det är verkligen inte mkt man ser sina barn på veckorna,det är ju skola till 14. Sen läxor,sen är hon med kompisar och träningar. Så helgerna uppskattar jag. Idag ska vi på middag till mor och Kent. Blir taccobuffe. Mmmmm. Sen träning 18.15. Om nu gummans fötter pallar de. Väntar fortfarande på provsvaren från läkaren. Han ringer nog idag.

Ikväll ska vi packa,drar till Umeå imorron för övernattning på hotell och cup på söndag. Ska bli himla najs.
Längtar till hotellfrullen. ;)



Jag har många funderingar på vad jag ska göra i framtiden. Tillbaka till mitt jobb jag har eller hitta nåt annat,hur lätt är det hitta nåt annat. Gå tillbaka är ju också en trygghet,det är ett jobb jag kan och jag kan kanske få göra det på ett annorlunda sätt för att kroppen inte ska krascha totalt igen...vi får se...AF idag i alla fall. :)

Sen hoppas jag det som nu är på G kommer lösa sig,verkligen. För vissas bästa. Jag vill ju bara få det att fungera. Men ja man kanske inte ser de själv...

Nej men kanske man skulle göra sig lite frulle nu då,kaffet är redan intaget. Det går inte vakna utan kaffe,man går som en robbot till kaffebryggaren direkt från sängen hahaha...

Ha en underbar dag o helg för det ska jag ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela