catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Fettisdag

Publicerad 2012-02-21 18:57:40 i Allmänt,

Gumman har farit och vara bollkalle på kvällens bandymatch, Jag ska veva ihop en bulldeg till semlor. Så när gumman kommer hem får hon semla som kvällsfika ;) men de tycker jag går bra idag för jag vet att hon kommer äta hamburgare där borta i halvlek. Då är det ok med semla till kvällis,eller hur. Ska fixa olika fyllningar att välja mellan. Vispad grädde,krossade polkagrisar,mosade hallon,mosad mandelmassa,vaniljkräm. :) Då får man ta de man gillar själv. Krossade polka är sjukt gott i vispad grädde ... Ska även slå på bastun så gumman kan duscha i varmt duschrum :) Sen fixa till mys i vardagsrummet där vi varvar ner o myser innan sängen. Nu ska jag gå å fixa degen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela