catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

............

Publicerad 2012-02-15 15:37:20 i Allmänt,

Idag har varit en bra dag
Lite tung men nyttig och bra,jag tror och hoppas på det här.

Sen har jag även varit med gumman till doktorn pga hennes fötter. Och att hon är så blev o trött osv
Fick kanonbra läkare som verkligen engagerade sig. Det har tagits några rör blod också för att kolla hennes allmäntillstånd.
Vi får lite mer svar imorron.

Ryggen gör sig mer påminnd idag också..
Igår var jag på magnetröntgen,då var det gjort....det var en annorlunda upplevelse om vi säger så. Jag är inte på nåt sätt rätt för trånga utrymmen osv MEN shiiiit var det var trångt i den maskinen. Jag valde att blunda! Kände mig instängd,usch. Men de gick ju bra. Lät lite illa,man fick öronproppar och hörlurar.

Middag idag får nog bli hemmagjord pizza. Orkar inte göra så mkt mer idag. Kan bli film med gumman med mys i soffan :) Tror vi ska prova se The secret of Arrietty. Den ser ut intressant

Nu ska jag gå å ta mig en pronaxen o starta med förberedelse middag









Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela