catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

..........................

Publicerad 2012-02-06 12:39:51 i Allmänt,

En undran bara...hur F*N kan man fråga ut sitt/sina barn??!!! Hur kan man be dom välja??!!! Eller fråga: - Är  "det" viktigare än mig??!!! Och mkt mer...jag skulle aldrig utsätta mitt barn för de...undrar hur man tänker?? Man kan ju inte tänka alls!
Barnet/barnen har ont i magen av att åka dit,eller säger...jag far inte på de för jag orkar inte bråka med *piiiip*...så ska de fan inte vara....det är ju osunt!


Tur min dotter har en mamma hon kan lita på och som aldrig skulle utsätta henne för nåt sånt...och hon litar på mig till 100%

Idag blir de inte många knop även fast vi har "blida" bara -18 :)
Träningen lär ju inte bli av i denna kyla så de blir nog bio istället.

Kanske jag vågar mig på dammsugning,även fast jag vet att min kropp inte pallar det,jag har haft hjälp sista tiden till de :) Men jag vill ju också kunna "leva"

Om 2 helger blir det Umeå,bandycup,om det nu inte blir inställt pga kyla...men då ska vi i såna fall bo på hotell,weeeiiii,hotellfrulle :)

Igår vevade jag ihop 2 olika bröd,gott var de








Här är en bild på min dotter på sin senaste cup :)




Nu ska vi iväg och investera i en jacka åt gumman! :)



Kommentarer

Postat av: Tessah

Publicerad 2012-02-08 09:31:42

Superfin bild på tösa din. :)

Postat av: Catrin

Publicerad 2012-02-08 23:49:45

Tack Therese :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela