catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

.........

Publicerad 2012-02-01 23:46:39 i Allmänt,

Ibland säger bilder mer än ord.....




Kan inte skriva så mkt här...har bestämt mig för de....men jag kan för allt i världen inte förstååå hur man kan göra på detta viset....det är hemskt...ohållbart...jag lider med den berörda och visst far jag också illa,men vissa mer och de lider jag som fan av...har gråtit jätte mkt idag...hur kan man....till mina allra närmaste berättar jag om vad som pågår,jag får givetvis medhåll...av fler än jag trott...

mitt älskade hjärta



Nåväl kallt har vi som saudan,-27 är inte alls kul...älskar min kamin mer än nånsin hehe
Imorron upp med tuppen,fixa lite viktiga telefonsamtal och plocka lite här hemma.
Annars ska jag ta de lungt,har ont mer än på ett bra tag just nu.
En glad nyhet,jag ska på magnetröntgen den 14 feb,,,jeeeeej

Nej nu ska jag gå till bädden och hoppas att jag får sova

kram och hej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela