catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Dagen idag

Publicerad 2012-02-23 23:22:59 i Allmänt,

den har varit bra. Har haft mer ont än vanligt i fötter,höften o ländryggen. Vet inte varför,kan vara att jag var igång lite mer än vanligt igår. Men bit ihop. Jag har idag varit in på mitt jobb,tänkte bara in och fixa medlemskort så jag kan prova börja träna i gym. Jag blev fast ett tag med trevliga kollegor,det är dom som gör att man kan längta tillbaka. Men jag vet ju att jag aldrig kommer kunna vara där 100 %,inte med att sitta framför datorn i alla fall hela dagar. Kombinerat med annat skulle de nog gå :) kände lite saknad när jag var in. Hmmm....jaja..... Fundera o fundera gör man varje dag. Var till mor o kent o åt lunch. Hem fixade middag. Blev tacos. Bjöd mor o Kent på de också :). Imorron ska jag buda på foundy. Mums Glott klart på BB men herre guuuud hur kocko dom är....hahaha... Nu är de snart dags för bädden för mig. Min gumma ligger där inatt,sötisen,hon har så ofta huvudvärk nu :( blek och illamående. Hon brukar beskriva illamåendet som i huvudet eller halsen....kan hon ha migrän....hennes prover som togs förra veckan var ju bra. Varför har hon så ont i huvudet....ofta....och mår illa.... Och nu kan jag inte lägga in bilder här,det är gjort om på nå sätt så jag måste ta mig tid o se hur jag gör,gaaaah. Nä nu ska jag mojsa lite med kissarna o sen bädden. Go nattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela