catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Då har vi onsdag

Publicerad 2012-02-22 09:21:50 i Allmänt,

Idag är en lite spännande dag,ska på 2 spännande "platser" idag :) Funderar och funderar ;) mer blir de... Lillgumman är så trött. Men jag har börjat förstå varför nu. Hennes värden var ju bra så då vet jag nu varför....jobbigt... Men de löser sig,det är vad jag hoppas på! Jag har intagit förmånga muggar kaffe och just ätit frulle. Ska få på mig fejset och nå andra kläder än one piecen. Kan ju inte gå omkring och se ut som en teletubbies hela dagen :) Middag idag kan bli köttfoundy. Tror gumman vill ha de. Vi kommer ha det i helgen men då är hon hos sin far och missar de. Jag fick ett telefonsamtal som löd : - Vet du vad vi vill i helgen,att vi kommer till dig och du ska bjuda på mat. Foundy. Okej.... hihi bara tacka o ta emot de erbjudandet då. Jag ska fixa foundy,hasselbackare,tartarsås o andra såser. En sallad o kanske nåt bröd. :) Det blir trevligt,kan bli nå glas vin också,vi får se. Shit vad jag är seg,jag måste komma igång med prommisar nu när vädret tillåter. Vet att de ger mer energi,det tror jag alla behöver egentligen,prommisar. Det gör gott för själen. Nej här har jag inte tid att sitta. Se ya

Kommentarer

Postat av: Tessah - Norrlandsmorsan

Publicerad 2012-02-22 19:03:30

Hej gumman.



Roligt du kommentera :) Du är så gullig och go.!

Hoppas verkligen du får bukt med värken din tillslut.



Ja alltså man ska vara glad och nöjd i livet där man är idag och göra det bästa av alltihopa. :)



Däremot tycker jag att vi ska ta nån kväll snart tillsammans med Dagny.

Min mamma är jätte intresserad av att vara med också.



Hoppas du har en bra vecka. Kramis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela