catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Yes. Blir en ridtur efter jobbet :)

Publicerad 2012-08-02 09:59:11 i Allmänt,

Ska bli så mysigt,ut i skogen,nån galopp på ängar. Underbart!
Efter sist då vi var ut så hade jag träningsvärk insida lår haha...jisses...känns fortfarande :)
 
Jag ska försöka mig på en sväng på elljusspåret idag ocks medans gumman tränar.
Jag ska hinna packa,handla inför cupen osv. Jo då,blir en fullspäckad dag :)
 
Hyfsat härligt ute idag. Hoppas det håller i sig. Hinkat kaffe och ätit frulle,börjar som vanligt må illa direkt efteråt. Va fan kan jag inte äta utan att börja må dåligt.
 
Nå ska ge det några dagar men fortsätter det måste jag ju ringa doktorn. Blä.
 
Känner att dagen här på jobbet idag kommer gå sakta. Det är för att jag har så mkt att göra :)
 
Nej nu ska jag fortsätta jobba vidare.
 
Over and out.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela