catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Vilken dag!

Publicerad 2012-08-16 16:59:59 i Allmänt,

Startade dagen vid halv 9 . Åt frulle och sen fixade vi matsäck. För klockan 10 skulle vi ses vid båten :) Grannen har en ganska stor båt och vi blev bjudna med på en båttur. Det tackar man inte nej till.. Speciellt inte då termometerna visate dryga 40 i solen. Så juset efter 10 drog vi iväg med båten och styrde mot fina Nordanskär. :) 10 personer var vi. Underbart fint.
 
 
 
Väl framme tog vi en rundtur. Finns mycket att se på där. :) Under vägen plockade vi blåbär och åkerbär. Mmmm. Blev nog en vandring säkert 1 timma. När vi kom tillbaka till stranden gick vi till båten o hämtade våra matsäckar. Tog en god macka o kaffe och gjorde upp en eld till att grilla hamburgarna på. Man blir så hungrig när man är ute och allt är mkt godare ute också. Solat har vi hunnit med lite grann och även badat. Brrrr var 16 grader i vattnet. Men det var skönt.
Vi har haft det så mysigt.
 
Var tvungen åka hemåt vid 15-tiden för jag skulle och jobba. SÅ här sitter jag nu på jobbet och är så trött,pheeeew. Längtar hem o få duscha o sen bara landa i soffan. Funderar på om jag ska orka göra en paj ikväll...blanda blåbär o åkerbär :) num num. Men först ska jag jobba klart,slutar 19.15. Sen får jag se hur mkt energi jag har kvar. :)
 
Nu ska jag ta mig en bensträckare o hämta kaffe. Tjoflöjt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela