catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Tisdag och jag är aptrött!

Publicerad 2012-08-21 10:49:39 i Allmänt,

Märks att gummans sjuka har tagit på mig,att gå å vara orolig tar på energin. *gäsp* Hon börjar bli lite bättre i alla fall,det togs mer prover igår och då på körtelfeber och nå annat. Ville dom skulle ta prov i halsen eftersom jag tycker mig se beläggningar där,men de gjorde dom inte,tänkte att halsflussen kommer som ett brev på posten...vi får vänta.
 
Nu sitter jag här på jobbet och är aptrött. Men slutar halv 1 idag så det ska nog gå bra.
Blir lugna puckar då jag kommer hem.
 
I helgen blir det surströmming,mmmm,jag älskar det. Num num.
Ska,hör o häpna,köra igång med zumba nu åt veckan. Och då även ändrig i kosten. Nu ska jag se om man itne får igång förbränningen o ämnesomsättningen. :)
 
Jag har en kollega som peppar mig nu så nu ska här bli mer ändring. Längtar . Styrketräningen gick inte så bra,det är inte riktig jag att sitta still o träna :)
 
Tänk att skolorna börjar åt veckan också. Shit vad det kommer bli tufft första veckan. OCh jag ska in på 75 % från den 1/9. Huh.
Men samtidigt är det skönt när det blir vanliga vardagar igen,även om man kommer längta efter ledighet osv. Men hösten/vintern är ju många ledigdagar på så det går :)
Fatta,4 månader till jul. haha helt otroligt.
 
Nä nu ska jag få tiden att gå med lite jobbelijobb.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela