catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Tisdag gott folk

Publicerad 2012-08-07 12:03:42 i Allmänt,

Jag tycker veckorna springer iväg nu. Det är ju skönt. Jag trivs att gå till mitt jobb varje dag nu. Visst kan man känna sig trött o seg som säkert alla gör när man skall till sitt jobb,men det är inte ofta :) Jag blir trött och sliten av att jobba och får mer ont och det fungerar sämre hemma men det går. Jag ska fixa detta. Mantra!
 
Idag har vi en mulen ganska kall dag. Ja vi börjar ju gå mot hösten,gaaaah.
 
Igår hade jag en underbar dag. Fyllde år och fick hur många gratulationer som helst,lite släkt kom förbi på fika,grannen kom över och min goa vän Jea tittade förbi. Saknat henne,var ett tag sen vi sågs,lite svårt få tid med allt man vill surras om när det är folk överallt,men det var så kul :) Vi fikade och surrade och skrattade åt många galenskaper hehe. Slängde med Jea en massa proteinpulver eftersom jag inte riktigt tål dom just nu när det innehållet laktos och min mage är sämre än nånsin. Klart hon fick dom då,vet ingen annan människa som är så givmild och finns där när hon kan,hela tiden. :) så det var klart jag tänkte att dom får hon ta eftersom jag vet att dom dricker det båda två. :)
 
Jag bjöd in mig själv på middag till grannen också. Blev älgskav och ugnsbakad pottis. Mums vad gott det var. Jag tog med med 2 glas sherry dit till frun och mig ;) iskall är den jätte god. Mums.
 
 
Tårta och massa fika hade besökarna med sig som tur var för jag hade inte bakat nåt,det är inte likt mig,jag som alltis har framförhållning annars när det gäller sånt..
 
Den goda goda tårtan.
 
 
 
Idag när jag kommer hem blir det nog mest lugnt,gumman har träning kl.17. Imorron är jag ledig jeeeeej :) Så himla skönt. Vet inte vad som händer då,vi får se.
 
Sitter här och funderar på den lilla trippen vi ska göra snart. Skall till Boda Borg. Det tror jag kan bli jätte kul. :)
Nu ni är både bron och altanen i princip klaaaar. Blir så fint om man jämför innan. Synd man glömmer ta före och efter bilder!
 
Nu har jag inte ens 30 minuter kvar tills jag slutar. Så tjoflöjt så länge
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela