catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Snart helg

Publicerad 2012-08-01 17:31:20 i Allmänt,

:) Jag jobbar imorron til 12.30 så sen tar jag helg. Tre dagars ledig. Men helgen kommer bestå av fotboll och åter fotboll. Hela dagar i Luleå. :) Cup. Blir kul och vi får hoppas på bra väder. Idag blåser det och har sig. Inte riktigt sånt väder vi vill ha och nu är vi inne i augusti så man lär väl inte få nå mkt mer sol och den som vi har haft så lite av i år :(
 
Idag har jag i alla fall jobbat. Sen hämtade jag gumman som varit o lekt me nå kompisar,vi drog och handlade lite,bland annat hårfärg till henne. Fixat håret och det var bra på henne. Nu är dom på bio,Madagaskar 3...oooo den hade jag också velat se. Men jag åkte hem för jag fick så ont i magen då jag åt,jag har börjat få de sista veckorna...det var jätte jobbigt där ett tag...gjorde ont o jag mådde illa..undra om jag börjat vara känslig mot nå..speciellt efter penicillinen kanske...ska vara noga med att inte äta laktos till o börja med.
 
By the way så har jag bokat tid så jag ska kolla mina födelsemärken,äntligen. Duktig jag .
 
Imorron blir det till att packa det som ska med till Luleå i helgen,och vi har fått oss boende där,så skönt.
Ska ha med så mkt mat som möjligt eftersom vi kommer ha tillgång till kök,med frys o kyl o kokmöjligheter :) jeeeej. :)
 
Så jag måste inhandla imorron också.
Nu efter en blåsig tråkig dag så har solen börjat titta fram,blåser gör det ännu,men de är fint ute. Har målat några brädor också..grundat,så tråkigt göra men ett måste. Målat dom nya pelarna som skall till den nya bron. Blir så fint. Och sen altanen på det då. Wihooo.
 
Nä hörrni,jag ska nu slå igång grillen. Och så ska det bli torsk i foliepaket. :)
Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela