catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Go kväll

Publicerad 2012-08-01 22:54:12 i Allmänt,

Kvällen har varit bra. Efter jag tagit hem kidsen från bion gjorde jag lite sen middag. Hade torsk framme som jag tänkte lägga i aluminiumfolie. Men då var både gasen och grillkolen slut. Så jag skar torskblocken i tunna bitar. Ena hälften doppade jag runt i uppvispat ägg och sen i riven ost,på md salt osså..stekte på det...sen resten doppade jag i mjöl och uppvispat ägg. Gudars vad det var gott,speciellt de med osten. Mmmmm....
 
Sen blev jag sugen på efterrätt. Tog hallon i en pajform och rev på riven choklad,hittade lchf choklad :)
Och vi hade 2 bananer också som jag satte ner marabou schweisernöt i. In med detta i ugnen och sen serverade jag detta med vispad grädde,hade tyvärr ingen glass hemma. Men hurri gott det var!
 
 
 
Jag har fixat håret på min gumma idag,hon blev såååå fin..blev brunett med som lite rött i...kanoners :)
 
Nu ska jag slöa vidare o glo tv.
 
Go natter

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela