catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Fredag

Publicerad 2012-08-10 18:27:35 i Allmänt,

men det innebär inte helg för mig. Jobbar hela helgen. Men jag har bra pass så det går. Jag hinner se gummans matcher också :) Dom har haft en kl.14 idag och den vann dom med 2-0. Imorron missar jag första matchen 10.15. Men den k.17 kan jag se. Det är så kul att se dom spela och det är så spännande :)
 
Nu sitter jag på jobbet och är sjukt trött. Var tvungen gå och ta mig te och en sockerbit haha.
Men nu slutar jag strax i alla fall.
Tiden går sakta nu,ringer nästan ingenting.
 
Nästa helg är jag tre dagars ledig och då kan det bli Boda Borg,jeeeej.
 
Vädret idag har varit underbart. Strålande sol :)
Vaknade sent idag. Larmet hade jag på halv 9...men låg o drog mig till nästan halv 10. :) sen dammsugit och kastat ut alla mattor.Fixat soffan. Ska dammtorka imorron om jag hinner. Pjuh.
 
Nu ska jag hämta mer te så jag håller mig vaken. Hoh hurri trött jag är
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela