catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Då var helgen över.

Publicerad 2012-08-06 11:25:05 i Allmänt,

Den har tillbringats i Luleå . Var cup hela helgen för dottern o laget. Bott nära planerna,var riktigt mysigt. Hade bra väder och dom vann hela cupen. Vilket gäng :) *stolt*
 
Vi har bott bra,haft kul och mysigt.
Blev nån gång rastlös o då kunde de se ut så hör,Fanny i Fridas Innebandybag hahaha
 
 
Men det känns idag att man varit igång hela helgen,man blir trött och sliten. Pjuh och så har vi Bd-open i helgen.
Idag är jag på jobbet. Sluta om en timma. HEm och kasta i sig nå mat innan gäster dyker upp kl.14.
 
Sen ikväll är det träning för tjejjerna så då ska man dit också. Full rulle :)
 
By the way,kolla in äcklet som bor utanför mitt sovrumsfönster....den blir bara större o större...gaaaah
 
 
Huvva.
Nä jag har inte nå mer att skriva nu. Hjärnan är seg och jag jobbar
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela