catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Trötta torsdag

Publicerad 2012-04-19 11:07:41 i Allmänt,

jag har varit trött som bara den sista veckorna...jaja baa bita ihop. Så skönt när kvällen kommer.
Jag behöver verkligen semestern som snart påbörjas. Det behövs!

Varit på ultraljud av hjärtat idag.
Blåsljud-check
Ganska rejäl ojämn hjärtrytm-check

Inte konstigt jag är trött o lite yrslig. Men medeciner- inte nu iaf. Dom kan ge biverkningar som man inte vill ha o än så länge tyckte han inte att jag behöver medecin.
Jag ska vara aktiv. Men försiktig med sånt som höjjer hjärtrytmen o påverkar den efter som jag har en ojämn sådan.
Alltså,inte röka,snusa,alkohol osv osv :) nå det var ju inget allvarligt så
De var lite sjukt att se o höra hur det slog och hur ojämt de faktiskt slog med inslag av hopp,extra slag eller extrahårt slag.

Nu väntar jag bara på svaret sen jag hade ekg bandspelaren också.

Nåväl

Man ska inte klaga med ja ibland är de bara så jävla jobbigt vara trött o orkeslös utan orsak tycker jag. Men det ingår i detta då och i min värk.
Sen vätskan,att jag är som en heffaklump som syns spec i ansiktet,ja det har också å göra med den där ojämna hjärtrytmen,men det går att göra nåt åt. Lite tips på vad jag ska undvika så sk vi nog bli fit till sommaren ;)

Nu ska jag ut på en prommis med grannens hund. Sen tvätta. Här härjar dom vidare i duchen o bastun. Blir alldeles nytt. Fuktskada.

Så hej på ett tag då rå

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela