catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Sådär ja

Publicerad 2012-04-01 15:26:00 i Allmänt,

då har magsjukan tagit Frida...nu ligger hon pall. Tror jag kommer ha 3 st barn hemma med mig imorron. Johannes är unte kry efter magsjukan,Fanny har mest troligen halsfluss o Frida har magsjukan idag. Gode gud gör så vi som redan haft magsjukan inte får den igen!!

Men man brukar ju inte få den igen va....

Nu ska jag börja förbereda fläskfile,tror jag marinerar den o helsteker den i ugnen senare. Funderar på en prommis sen osså

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela