catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Nu närmar de sig

Publicerad 2012-04-17 10:04:33 i Allmänt,

Med stormsteg!
Lördag ja då åker vi...oooo...känns overkligt.
Hoppas vi får vara friska. Jag är ju förkyld nu,och dum som jag varit så har jag prommat både igår o idag...jag borde vila så mkt jag kan egentligen när jag är förkyld,men halsen känns inte så jätte mkt så därför gick jag ut å gå...fast man kanske ska vila helt när halsen känns av...nu ska jag inte motionera förrän jag är frisk...jag vill inte bli sämre till utlandet! Ajja bajja.

Nu ska jag snart iväg till apoteket o investera i grejjer att ha med till utlandet.
Garderober har jag börjat gå igenom,min igår och har lite kvar idag,sen tar jag tag i gummans ...pjuh...men de behövs och sen ser jag vad jag ska ha mer till utlandet. Att man alltid packar för mkt...jag vet ju de...grrrrr

Svårt med solskyddsfaktorer också,man vet aldrig vad man ska ha...

Jag gillar i alla fall detta märket när de gäller solskyddsfaktorer



Nu ska jag inte fastna här...återkommer under dagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela