catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Nä nu

Publicerad 2012-04-20 09:31:19 i Allmänt,

är det mkt att fundera på...
Här hemma har duschen o bastun rivits...verkar som att fukt gått in mot vardagsrummet också...jag har ju sagt att jag känner en mögellukt när jag har gjort upp eld i vardagsrummet eller när jag dammtorkat tevagnen som också är mot väggen som leder in mot dusch o bastu...det kommer alltså från badrummet....Uääähhh....nåja tur man har en försäkring...hur skulle man annars göra..inte fan skulle man ha råd att få det fixat..det är ändå nog dyrt men det går. Inte säkert det är klart här efter semestern ens...

Men så skönt få de gjort o jag har haft rätt med mitt luktsinne :) Mögelhund som man är ;)

Idag har vi underbart väder. Lite konstigt var det docka att se rimfrost på träden imorse. Det har vi ju då det är rejäla vintern,inte då det ska påstås vara vår!!! Men solen tittar fram o det är massa plusgrader idag så jag borde ta en prommis.



Nog har vi som mkt snö kvar och vi är snart i maj. Jisses...

Nu ska jag göra nån nytta ett tag

I will be back :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela