catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Jo då...

Publicerad 2012-04-05 22:02:34 i Allmänt,

jag är fortfarande vaken...inväntar BB..har varit och tränat idag,fan vad det var skönt att jag tog mig dit! Och idag har jag lagt till lite på min träning,värmer alltid upp på gåbandet i 10 minuter och avslutar på det i 10 minuter...nu la jag in lite jogging också...härligt...det känns att det tar! Imorron om det är bra väder ska jag ta en prommis och även där lägga in jogging. :)
Duktig Catte

Annars så har då gumman åkt te sin far...tråkigt vara utan henne till på måndag :(
Men jaja det går bra.

Om jag ler....jo då ;) hahaha...det känns så bra och härligt eller vad ska jag kalla de utan att säga för mkt...

Ikväll har jag unnat mig ett glas rött...och äter lite god ost...white castello och brieost...sen har jag även ätit lite hallon o grädde. Gott. Jag äter ju enligt lchf och försöker hålla det på ett bra intag,att inte överstiga allt för mkt intag per dag..annars går man ju inte neråt om man överäter,det är oavsett vilken diet man håller. Eller jag tycker inte det är en diet att äta lchf,jag får ju äta allt jag vill äta. Visst det jag kan sakna är godis. Men det kommer jag nog ta ibland,då och då...jo jag kommer unna mig,men ju längre tiden går ju mindre godissugen är man. Och man kan äta gott. Även slisk. :)

Nu ska vi se BB

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela