catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Jag vet ännu

Publicerad 2012-04-20 22:29:43 i Allmänt,

inte vad jag ska bli när jag blir stor. Men en sak vet jag att jag vill göra snart iaf,det är att plugga. Det är jag jätte sugen på att göra. Så det har jag kolla lite på idag :)

Sen måste jag kolla upp lite andra saker nu innan jag går ev vidare med en annan grej :)
VI får se

Det är som sagt mycket nu....många funderingar på vad jag ska hitt på.
Hemmet är upp å ner men det får gå de också.

Jag är i obalans som heter duga men de får också gå..får ju hela tiden svar på så mycket jag undrar över när det gäller min kropp o värk o allt...det känns bra att få veta. Man kan lixom gå vidare då. Få veta varför man är så jäääävla trött utan orsak,varför man är orkesllös,varför jag har ont,varför slår hjärtat konstigt,varför har jag yrsel osv osv...men jag har fått många svar sen jag träffade min läkare Johanna Gren Burström. Jag är glad att jag hittat henne :)

Nä nu ska jag se BB som jag spelat in o sen sängen,imorron ska jag sova som ett tok!
Varit så trött senaste veckorna att jag bara velat grina av trötthet.
Gummans enda leggins 2 par svarta råkades bli kvar i ökx förra helgen,o dom saknar hon så mkt o vill ha med dom på semestern så imorron ska vi plocka upp dom på lasarettet...en taxiresa av pappans bror som ska dit,han tar med dessa åt gumman :) o min vän som ska köra taxi imorrabitti tar hämtar upp dom då,kan de bli bättre,då behöver inte jag väcka fanny tidigt för att hämta dom. Tacksam


Heippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela