catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Härliga måndag!

Publicerad 2012-04-16 08:50:14 i Allmänt,

Fick ta bort min hjärtbandspelare! Så jävla skönt. Det har kliat o svidit så det går inte med ord att beskriva. Här kommer bild så vet ni vad jag pratar om. SÅ här såg det ut i morse när jag tog av mig skiten!



Ska få hydrokortison av mamma....

Nu har jag i alla fall fått i mig frulle o kaffe. Blir en lugn prommis med grannen vid 10. Egentligen ska jag väl ta de lugnt när jag har ont i halsen och är snuvig. Men gå lugnt borde funka. Så man får komma sig ut i Snö har vi en hel del kvar fortfarande. Men inte länge innan den är helt borta.
Det går fort när det väl sätter igång o tinar.

Måste ta fram resväskorna i veckan..kan inte fatta att vi åker på lördag. Helt otroligt.
Måste kolla garderoben vad man ska ha med sig. Man packar hur som helst alltid för mkt. Hmmm

Skriva lista på bra att ha med sig när de gäller medeciner...ja alltså panodil,nässpray,vätskeersättning etc etc

Ska bli så skönt komma iväg. Det behövs verkligen. Bara få vara i 2 veckor. Lovely
All inclusive .... :)

Nej men nu ska jag göra ett litet ryck här,jag blir så trött att bara sitta. Invänta grannen så vi kan promma.

Tjosan då rå



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela