catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Fortsätter

Publicerad 2012-04-27 19:52:17 i Allmänt,

att njuta här. Varmt varje dag hittills. Bränner på skinnet.
Imorron blir det att avnjuta mexicansk mat :)
Vi har annars buffe varje dag här,alla måltider. Så najs

Sett sköldpaddor på land och även havssköldpaddor....dom ser sjukt stoooora ut


Blir inte till att sitta här o skriva så mkt. Så på återseende

Kommentarer

Postat av: C a n o n f l i c k a n s

Publicerad 2012-05-01 13:42:42

gissa länken på min blogg eller var med i veckans blogg som visas för 100-200 läsare!

http://canonflickans.webblogg.se/2012/april/aker-till-goteborg.html#comment



http://canonflickans.webblogg.se/2012/april/vinnaren-av-veckans-blogg-och-en-ny-omgang.html#comment

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela