catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Då har hela dagen gått,nästan....

Publicerad 2012-04-04 18:55:50 i Allmänt,

Som sagt,10-12 utbildning. kl.13 utvecklingssamtal. Sen drog vi till Jea och lämnade över ett smyckegrejs jag beställt åt henne men tanke på att hon dels fyllt år och sen för att hon helt enkelt är värd de :) Den blev en lyckoängel ihop med en tag där det står på en sida survivor och på den andra sidan fighter. Och hon är både och !

Man kan ha de som nyckelring eller fixa så det blir halsband.

Så här ser den ut.



Tror vi ska se klart sagan om ringen på en strax,har börjat med ett sånt race :)

Snart e första filmen klar :)

Prommis idag får vänta tills imorron eller fredag för jag är sjukt jävla trött! Fattar inte varför...så jag vilar idag,imorron gym. O senare mot kvällen kanske en prommis. :)

Börjar synas att jag är på gymmet....alltså inte mkt och jag har bara ett basprogram ännu så jag är glad att de faktiskt ger nåt bara det. Axlarna ser jag de mest på :) heheee.....men när jag haft detta basprogram i några veckor för att lära mig utöva maskinerna rätt o bygga en grund då kommer vi lägga in ett program som mer går in på att gå ner i vikt....och tajta till mig.Yes box! Vad jävla härligt...hatar verkligen min kropp nu! Blä.

Nåja sakta men säkert går de :)

Nu hej då rå

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela