catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Bara sjukdommar i huset

Publicerad 2012-04-01 13:24:33 i Allmänt,

......magsjukan tog Johannes i fredags......
På lördag(igår) då gumman kommerhem efter att ha sovit hos en kompis så klagar hon på ont ihalsen. Ser hängig o blek ut men tänkte att det är just för att hon sovit borta,varit uppe länge o så....nå vi tog tempen efter en stund,,,,38.5. Kollade hennes hals. Ganska så röd o svullen. Hon däckade i soffan. Och där blev hon resten av dagen/kvällen. Stackaren. Hon hade jätte ont i halsen. Och hon låter konstig när hon pratar. Sovit oroligt inatt. På morron kollade jag halsen igen,shiiiiit vad svullet. Och rött och tycker mig se vita beläggningar...feber jo då. Ringer vårdupplysningen. Dom tror stenhårt på halsfluss. Blir hon värre under dagen ska vi på akuten men annars är det vårdcentralen som gäller. Mormor var just hit. Hon kollade också gumman i halsen....jo nog har denna gumma halsfluss sa hon då....kollade just febern...hon fick panodil för dryga timmen sen...38.9 fast hon har panodil i kroppen. Och hon har så ont i halsen. Kan knappt dricka :(

Få se om man klarar sig undan de då.....

Jag ska i alla fall och tvätta min bil snart. Gumman får vara med mormor under tiden och sen ska jag ut på en prommis!
Imorron blir de gym om jag är frisk.

Har lite samtal o sånt som ska göras i veckan.

Om 3 veckor är vi på utlandet,wiiiii
Bara göra bort alla sjukor innan dess!!

Nu iväg o göra nå nyttigt. jag blir så seg av att göra nada

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela