catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Twiligth

Publicerad 2011-11-21 10:12:07 i Allmänt,

Åh att den var bra men nu måste man vänta nästan ett år tills man får se de sista,gaaaaah.
I veckan ska jag iväg och investera i ekplankor,har fått order av min gumma att hon vill ha plankstek ;) hihi så jag ska fixa de då,jag säger inte nej till nåt så gott inte :) Tror jag fixa mig 4 st på en gång.

Vi har 21 november och fortfarande ingen snö och plusgrader!!! Helt otroligt och mörkt och trist. Hit med lite snö tack.

Jag ser fram emot att kunna börja jobba inom snar framtid :) längtar! Att gå hemma är inte roligt,men måste man så måste man. Men jag ska ut och prova snart i alla fall....vill verkligen jobba. Känns sååååå bra med många saker nu som faller på plats eftersom.

Tror jag ska hoppa ur min one piece nu och dra på mig nå vettigare kläder och åka in mot stan,sen ranta te nå vänner osv osv.

I veckan ska man julpynta,gardinerna e redan på plats. Jag älskar julpyntet. Det blir så färgglatt och mysigt :) Me like.
Bakade lussebullar i går med vaniljsmak i.....dom var gooooda. Mmmmm. Blev perfekta. :)

Har en jäst kvar nu,borde göra nåt av den också.
Fixa ofta så jag har fika hemma eftersom flickan är laktosintolerant. Så det finns att ta med på eventuella kalas som inte har laktosfritt ...

Lussebullar med vanilj nam nam



Tittar runt på bilder för min tattoo på handleden....tror mig hittat hur jag vill ha de ;)

Nä nu ska jag göra ett ryck här

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela