catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Tisdag

Publicerad 2011-11-29 08:53:50 i Allmänt,

och jag ska anmäla mig på AF den 12/12...hur spännande e inte de :)

Blir en Haparanda sväng i veckan,vinterskor till gumman,var ju -12 nu på morronen. Brrrr.

På fredag ska gumman ev. vara med och provfilma på skolan,till en ny film som ska göras. :)
Söndag då ska jag och gumman vara modeller för en dag ;)

Ja de händer mycket nu och jag är mer än nöjd.
Ja jag e inte bitter,även om andra verkar vara de *höhö*

Ibland e de bra att inte veta allt ;)

Ska nog till jobbet idag och skriva på tjänstledigheten. En prommis med Nina. Skulle behöva sola när man ska modella på söndag,men jag vet inte,jag kanske ballar ut,gillar inte sånt,att stå i centrum o bli fotad,speciellt inte när jag gått up pen del av kortisonet. Jaja kanske blir nå fint i alla fall,men gumman hon längtar,hon e som gjort för att fotas ;)

Ska göra mina naglar i helgen,dom gör jag själv med gele och sånt :)
Fransarna skulle behöva färgas,jag har ju som nästan blonda fransar när jag är ljus. Inte fint nånstans om jag inte målar dom :/

Just ni vill jag ha snö,massa snö. Det hör ju som till dessa månader,och allt blir ljusare och man får mer julstämmning. Jag älskar ju julen och allt pynt som hör till



Nej men hörrni,de var allt för denna stunden i alla fall

I will be back ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela