catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Nåmen då :)

Publicerad 2011-11-28 08:20:23 i Allmänt,

Det ordnar sig alltid till slut :)

Och en sak till "De du inte vet mår du inte dåligt av"  hehe. Jag har lärt mig vara tyst även fast det inte är mig de drabbar ;) fniss

Idag ska jag göra så lite som möjligt,yrselanfall igår,inte coolt. Kan bli en prommis senare. Har intagit 2 muggar kaffe och ska snart göra mig en omelettfrulle

Jag har fixat klart gummans julklappar!!! Yeah! Känns jätte bra. Hon börjar vara så svår nu att köpa till men jag tror jag fick till nåt riktigt bra faktiskt :)

Borde åka till Happis och inhandla henne vinterskor. Faaaaast vi har ju ingen snö...kom några ynka flingor igår. Vill ha mer. Det är typ mörkt hela dagar nu...men snön gör så det lyser upp lite. Så kom igen nu,snööööö tack!



Jag och gumman var i fredas tillen go vän dör hon fick rida lilla Hero. :) hästar är verkligen livet. Dom är så mysiga och jag är glad att gumman har den möjligheten att få åka och rida i princip när hon vill,som jag gjorde också när jag var i stallet på näsbyn. Det är verkligen vackra djur!





Min favorit är ändå Nordsvensken. Det är rejäla hästar,med mycket man och svans och pannlugg...dom är helt underbara





Nu ligger ena katten brevid mig och har satt på sin motor,spinner så högt,så söt. Jag har världens goaste katter och så himla kloka varelser. Och snälla. Mys på hög nivå,elden sprakar och jag njuter i soffan. Funderar fortfarande på vad jag ska bli när jag blir stor,vi får se. :)

Nä inte har jag tid att sitta här.
Ha en underbar vecka gott folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela