catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Go kväll

Publicerad 2011-11-19 22:08:40 i Allmänt,

Tänkte bara ploppa in och skriva några rader :)
Idag har jag funderat i massor
Hur galet mycket kan bli i ens liv och hurman dras/dragits in i olika hemska saker....
Det finns mkt jag ångrar och saknar,även hur jag ångrar hur man drogt in i en hemsk karusell som slutade med att man själv fick bära hundhuvud. Herre guuuud hur jag förändrats också med att vara stark och inte låta andra bestämma hur jag ska tycka och att kunna säga ifrån. Jag har ett underbart liv men finns saker jag funderar på då och då.

Nåväl,imorron blir det bio,Twilight breaking dawn,yes!



Nu ska jag gå och hämta mig en passionsfrukt,mumma
Föresten,vilket gott proteinpulver jag besällt hem,en med cappuccinosmak och en med choklad/mint. Nutritech whey complete tror jag de hette,i Proteinbutiken.se...himla goda och inge aspartan i eller annat onädigt :)
Och gooooda e dom,yammie Ni måste prova. Jag tar dessa som mellis eller om jag blir sugen på nåt gott





Ha en bra lördag gott folk


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela