catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Fredag

Publicerad 2011-11-18 16:14:47 i Allmänt,

himlars vad skönt. Bara trist att gumman åkt till sin far men hon kommer ju på söndag igen och då ska vi se nya Twillight :)
Varit på arbetsförmedlingen idag och det gick väl rätt bra. Fakiskt :) Det är bara F-kassan som kan dra åt skogen och de tyckte nog alla på mötet ;)

Men ja jag ser mötet som positivt i alla fall.
Fasen snart har vi jul men ingen snö. Jag tog ner alla gardiner igår(njaaa inte helt själv då)och tänkte få upp julgardiner i helgen. Påbörja julpyntningen ..

Helgen kommer nog att bli lugn,känns så. Bara ta de lungt. Det behövs.
Nu måste jag i alla fall ta tag i att göra köttfärsbiffar,tog fram köttfärs igår,suck...

Se ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela