catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

:)

Publicerad 2011-11-22 10:52:43 i Allmänt,

Jag kan inte annat än le ;)




Ser fram emot att komma ut på andra jobb...verkligen. Ska bli spännande. Ska ringa reumatalogen nu för att se om jag får komma fortare. Det behövs. Men med all hjälp jag nu verkar ÄNTLIGEN ska få så ser jag ljusare framåt,tänk att kanske kunna få mindre värk :) jäääää. Jag är ju faktiskt den som vill jobba,men när man inte kan lär de ju värre men nu hoppas jag på att bli myyyycket bättre. Mycket bättre med lön än sjukpenning,så kul är det inte att gå hemma eller få sjukpenning.
Men jao jao de ser bättre o bättre ut och för det är jag också glaaaad




Sitter här och myser med våra 2 katter. DOm är så charmiga och snälla. VÄrldens finaste så klart :)
På torsdag är det utvecklingssamtal med gumman och det kommer bara bra ut sånt. Hon är så duktig i skolan,en klips jänta :) Hon e världens bästa finaste tös :)   stolt :)

Nu har jag inte tid sitta här,borde åka iväg och slösa lite pengar. Så hejs




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela